№ з/п |
К-ть годин на тему |
Назва теми |
К-ть годин на урок |
Назва теми уроку |
1 |
4 |
Інформаційні технології у навчанні |
|
|
1.1 |
2 |
Програмні засоби навчання профільного предмету |
1
1
|
Використання електронних посібників, навчальних програм та мультимедійних курсів з профільного предмету. Практична робота № 1. Робота з навчальними програмними засобами з профільних предметів |
1.2 |
1 |
Навчання в Інтернеті |
1 |
Огляд українських та зарубіжних освітніх сайтів. Веб-енциклопедії. Інтерактивне дистанційне навчання. |
1.3 |
1 |
Програмні засоби навчання іноземних мов |
1 |
Електронні словники й програми-перекладачі. Форуми перекладачів. Інтерактивні та мультимедійні курси іноземних мов. |
2 |
10 |
Текстовий процесор |
1
1
1 1
1
1
1
1
1
1 |
Поняття про шаблон документа; створення документа за допомогою майстра. Створення нумерованих і маркованих списків. Вставлення зображень у текстовий документ і настроювання їхніх властивостей. Таблиці в текстових документах. Практична робота №2. Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах. Використання стилів, поняття про схему документа Перегляд документа в різних режимах. Автоматичне створення змісту документа. Правила стильового оформлення документів різних типів. Практична робота №3. Використання стилів і шаблонів документів. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів.Друк документа. Настроювання середовища користувача текстового процесора. Створення в автоматичному режимі макросів та їх використання. Практична робота №4 Автоматичне створення змісту документа. Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів Контрольна робота |
3 |
12 |
Комп’ютерні презентації та публікації |
|
|
3.1 |
5 |
Створення й показ слайдових презентацій |
1
1
1
1
1 |
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Створення презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайдах презентації. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів. Практична робота №5. Розробка слайдової презентації. Практична робота №6. Анімація в слайдових презентаціях. |
3.2 |
3 |
Обробка мультимедійних даних |
1
1
1 |
Поняття про мультимедійні дані. Формати аудіо- та відеофайлів. Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. Додавання відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової презентації. Програмне забезпечення для обробки мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів. Практична робота №7. Створення відеокліпу. |
3.3 |
4 |
Основи створення комп’ютерних публікацій |
1
1
1
1 |
Поняття комп’ютерної публікації. 3асоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони. Структура публікації. Особливості роботи з графічними об’єктами під час створення комп’ютерних публікацій. Зв’язки між об’єктами публікації. Створення, збереження, відкриття та друк публікацій. Практична робота №8. Створення інформаційного бюлетеня і буклету. Контрольна робота |
4 |
9 |
Служби Інтернету |
|
|
4.1 |
5 |
Електронна пошта |
1
1
1
1
1 |
Принципи функціонування електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою. Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс: реєстрація поштової скриньки, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, навігація папками, видалення повідомлень, вкладання файлів. Робота з поштовим клієнтом: керування обліковими записами, надсилання, отримання й перенаправлення повідомлень, використання шаблонів повідомлень, розміщення повідомлень у папках, видалення повідомлень. Етикет електронного листування. Практична робота №9. Електронне листування через веб-інтерфейс. Практична робота №10. Електронне листування за допомогою поштового клієнта. |
4.2 |
4 |
Інтерактивне спілкування |
1
1
1
1 |
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних програм. Спілкування в чатах. Етикет інтерактивного спілкування. Практична робота № 11. Обмін миттєвими повідомленнями. Практична робота № 12. Спілкування на форумах та в чатах. Контрольна робота |
5 |
5 |
Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації |
|
|
5.1 |
2 |
Поняття моделі. Моделювання. |
1 1 |
Поняття моделі. Типи моделей. Моделювання як метод дослідження об’єктів.
|
5.2 |
2 |
Алгоритми. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму.
|
1
1
|
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму. Система команд виконавця алгоритму. Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення. Графічні схеми базових структур алгоритмів. Поняття про конструювання алгоритмів різними методами. Практична робота №13. Побудова інформаційної моделі. |
5.3 |
1 |
Основні етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера |
1 |
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок. Поняття про метод розв’язування задачі. |
6 |
11 |
Системи обробки табличної інформації |
|
|
6.1 |
5 |
Електронні таблиці. Табличний процесор |
1
1
1
1
1 |
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання електронних таблиць. Копіювання, переміщення й видалення даних. Автозаповнення. Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.Використання найпростіших формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на клітинки і діапазони клітинок. Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота №14. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. Практична робота №15. Використання формул в електронних таблицях. Практична робота №16. Побудова діаграм. |
6.2 |
6 |
Аналіз даних у середовищі табличного процесора |
1
1 1
1
1
1 |
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора. Сортування й фільтрація даних у таблицях. Проміжні підсумки та зведені таблиці. Умовне форматування даних. Практична робота №17. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора. Практична робота №18. Сортування та фільтрація даних. Контрольна робота |
7 |
10 |
Бази даних |
1
1
1
1
1
1 1
1
1
1 |
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем керування базами даних. Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв’язок». Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та повнотою. Правила побудови моделі даних предметної області. Практична робота №19. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД. Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи керування базами даних. Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Властивості полів, типи даних. Введення даних у таблиці. Сортування, пошук і фільтрація даних. Практична робота №20. Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора. Практична робота №21. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора. Контрольна робота |
8 |
9 |
Інформаційні технології персональної та колективної комунікації |
|
|
8.1 |
4 |
Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів |
1
1
1
1
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів. Поняття блогу, різновиди блогів. Створення й оформлення блогу, публікація повідомлень та настроювання його параметрів Практична робота № 22. Автоматизоване створення веб-сайту. Практична робота № 23. Створення й ведення власного блогу. |
8.2 |
2 |
Інтегроване використання засобів опрацювання документів |
1
1 |
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій. Імпорт та експорт файлів документів. Практична робота №24. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах |
8.3 |
3 |
Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту |
1
1 1 |
Середовище для спільної роботи з документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних. Контрольна робота Практична робота №25. Розробка колективного проекту. |